ΛΗΞΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΥΛΛΟΓΟΥ – ΘΕΡΙΝΟ ΗΛΙΟΣΤΑΣΙΟ

Το Σάββατο 20 Ιουνίου 2026, τηρώντας την παράδοση που θέλει κατά το Θερινό Ηλιοστάσιο να εορτάζεται η λήξη των εργασιών του «Συλλόγου των Αθηναίων», τα μέλη του Συλλόγου συγκεντρώθηκαν στο roof garden, με την επιβλητική θέα προς τον Ιερό Βράχο της Ακροπόλεως να δημιουργεί ένα ιδιαίτερα ζεστό και εορταστικό κλίμα.

Οι παρευρισκόμενοι απόλαυσαν ένα εκλεκτό δείπνο, το οποίο πλαισιώθηκε μουσικά από τις μελωδίες του ακορντεόν, που απέδωσε με δεξιοτεχνία ο Κυριάκος Τσολάκης, χαρίζοντας σε όλους μια υπέροχη βραδιά.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, χαιρετισμό απηύθυνε ο Πρόεδρος του Συλλόγου, Ελευθέριος Γ. Σκιαδάς, ο οποίος ευχαρίστησε θερμά τα μέλη, τους φίλους και όσους στηρίζουν διαχρονικά το έργο και τις δράσεις του Συλλόγου των Αθηναίων. Παράλληλα, αναφέρθηκε στις δύο σημαντικότερες στιγμές της χρονιάς: αφενός την ονοματοδοσία της παρόδου της οδού Θουκυδίδου σε οδό «Ευάγγελου Μουστάκα», μια πράξη ιστορικής και ηθικής αναγνώρισης, και αφετέρου την έναρξη της ψηφιοποίησης των πολύτιμων θησαυρών του Συλλόγου, ενός έργου ιδιαίτερης σημασίας για τη διάσωση, ανάδειξη και διάχυση της ιστορικής μνήμης στις επόμενες γενιές.